misunderstanding

assalamualaikum..sungguh lama endak mengupdate belog..suda redy postnya..tp ndak d post2... ngam la tu.. [ begitula tu law bnyk betul nantinya.. balik2 nanti.. ] itu kunuk kata bf ku law bnyk kerja ku tertangguh.. wah aku ne bha..menyempat lagik sebut bf..langook ! d lebry bha aku ne..menunggu kelas tuto nt jam 6.30pm.. lambat pulak.. law d bilik ini..lenyap suda ini..hakhak.. ari ne bnyk betul benda jadi.. ada la jugak pengajarannya.. ndak jugak begaduh tp a bit misunderstanding... tu yg kdg aku jadik rendah diri betul.. sediiiihh... aku ceritak ka yah?? cerita la ckit...






TEDDY ... apa yg specialnya?? mang la ndak special tp bagi stengah pasangan bes mang la bha special kan.. naa, gara2 itu nama TEDDY ada suda misunderstand antara aku dgn senior ku d skola.. tp skg kmi dalam tahun yg sama d ums ne.. tetap gak senior kan.. hekhek... cute ne kakak ne dorang... lain dari yg len...  comel la.. tp salah phm telah berlaku antara kami... d sangkanya aku ikut2 dy panggil bf dy TEDDY... padahal ndak jugak aku beniat.. sumpah !! mang la bha aku sedih.. aku bca post tu terus nages aku..sedih plak tu.. berusan ada org marah2 aku d fb..sebelum ne aku sak sukak marah2 org [ Q*Z** ] .. hehehehe.. ne ari aku kenak dah.. awal pagi td, baru aku baca tu post...




 paling aku terasa dy ckp " IS THAT SUITABLE ENOUGH FOR U TO CALL YOUR BF TEDDY ?? EWWW "  gtu la lebih kurang postnya.. sedih la bha kan..tiba2 d cakap gtu.. aku panggil bf aku tedy sab dy macam patong teddy tu plak..gundut perutnya... makin ari makin menggendut.. tak pena la aku taw dy panggil bf dy gtu.. sedih aku.. aku nges la sma hubby ku.. kenak marah aku... dy bilang " uaahhh, itu sak pun ".. hehehe.. geram bha pulak sama ko b !

papun, ok suda aku sama kak baby tu.. bukan begaduh jugak kan.. salah paham sak.. aku kastaw b ku kami suda ok.. sudah jugak aku mintak maaf atas keterlanggaran itu... dy ckp " kenapa palek ko nanges tadik ny " kurang asam punya b ! cit..

tuto maw start uda..  nt kapan2 aku post lagi.. ndak taw la ada ka jugak yg bnerminat maw bca... tp post sak la,. kasik senang hati sendiri.. hahahahha..
oke, assalamualaikum..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

our Lob

Daisypath Anniversary tickers