sedih ^_*

assalamualaikum...
beberapa saat yg lalu, aku terima kol dari peqa, kwnku.
tyme tu ak d uma jiran ku...
adekku belari p dgn aku kasik aku telepon tu..
dia ckp ' itti, ne panggilan dari c black '
cepat2 aku ambek telepon ku tu, jatuh air mataku
akhirnya masa yg aku nantikan tiba juak..
tp skali aku ckp 'helo', aku dengar suara c peqa,.
hancurnya hati ku dpemainkan ole adik sndiri..


p/s : adikku.. 
kamu tidak taw ka yg aku sedih dgt..
aku tengah tunggu mcm maw mati panggilan c black,
kamu menkan lagi aku.. 
kecewa aku dgn kamu..
aku maw marah pun bukan hilang jugak terasa ku ne..
biarla..
kamu wat air mataku jatuh,,
bbrapa ary ne ak ok uda.. 
tidak nges uda telalu kerap..
tp skang...
aku nda tabah bha...
AKU TELAMPAW RINDU C BLACK..
b, plez balek sama ny, lepas ne takkan ada perpisahan uda..
ny tak maw.. aku cinta kamu selamanya b..
ny tunggu b juak yar pon apa jadi...
SUMPA !!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

PinkGorgeOus said...

nduk bha sul.. ikut aku sedih bhaa.. seyes !!

sulfitriany said...

hehe.. fy ! ikut-ikutan bha.. mna bule ko sedih.. ko kan tengah epy ma pajil ^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

our Lob

Daisypath Anniversary tickers