aku keliru...

assalamualaikum kawan2.. ^_^
sya keliru.. knpa ada orang ckp sya xbole telampaw yakin??? jd apa yg perlu sya lakukan?? tlong bgi pendapat law dh jln2 d entri ne oke... 


begini dorang.. kan bf sya kenak penjara 4 bulan.. bulan 11 ne baru bebas... konpem la sya sedi bh kn.. tp dlm msa yg sma sya yakin bha dgn hubungan kmi ne,,.. jadi pagi td, officemate sya,, named AH YONG.. dy ckp " xpya la kaw ckp kaw yakin dgn kaw punya bf oo.. kaw masih muda maa.. masi bnyk orang,,,. kaw yakin kaw akan hurt, kaw taw ka FITI [ smbil sebut nma sya dgn TIDAK BETUL ]... bf kaw akn carik lain tu sab ko tidak jaga dia d tawau....jngan la kaw ckp ko yakin...  "
lebih kurang gtu la aytnya tu... aku ckp " AKU TETAP YAKIN !!! " 

jadi dorang, aku keliru.. slh ka tindakan ku ne??? taw aku memang over ?? cuba plez kasitaw aku bha... tp kan dorang, aku mmg yakin sab aku nmpk dia pon macm sunguh2 jugak dgn aku.. dmna salahnya tindakan ku?? cubak bha kamu kastaw aku... aku sgt perlukan pendapat kamu ne... dlm hal ku ne kan, mang aku mcm telampaw yakin, tp ada la jugak bha curiga ku.. mesti ! tp yakin ku d sini kan mcm dy tetap tunggu aku... aku bukan reka cerita.. kwan2 bf ku ada jugak kontek aku... jadi dorang gtaw la bf ku ne mcmn sbnarnya.... MR LOBLOB KU SAYANG AKU SANGAT2... tu yg dorang gtaw aku...
d sini kan aku maw ckp jugak.. hehe... lelaki ne biar kamu tengok nakal.. tetapi kebanyakan yg nakal tu la yg setia... kdg kmu nmpk lelaki ne baik, tp ada yg menduakan... dlm konteks pecakapan ku skg... kwan bf ku bnyk ckp dia memang jenis yang setia... 
jadi aku btambah yakin la kan...
tp yg aku nda pham.. 
KENAPA C AH YONG CAKAP BEGITU...
cuba kamu kasik aku pendapat bha yah...
plezzz... ^_^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

MiezPinkGorgeOus said...

hehe..xsalah bha sul... kw nee..

sulfitriany said...

yabah.. tp d kasik keliru aku ole c cina tu... naa, bpikir la aku ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

our Lob

Daisypath Anniversary tickers